Gzzzm Tubiksercan ilk haftalarda benimde düşmüştü ama yinede hemen acile gittim birkaç kez serum verdiler çok iyi geldi. Bence bir acile gidin
zehraaslan 8/4 se çok ideal bana göre 😁 3 gündür tansiyonum 6/2 nin üzerine çıkmıyor dip olarak 3/2 yi gördüm tuz alım miktarını dikkatli arttırın şişlik ve ödem çok fazla oluyor 🥲