reinamm bizde 35+3 artık cidden yavaş yavaş belirtiler hissediyorum 🙄 vajinada ara ara kasılmalar karnımda nitekim öyle... sanırım yavaş yavaş hazırlanıyor vücut🙄🙄 sizin nasıl geçiyor. Herşey hazır mı? Çantanız falan? Biz hazırız inşalalh ,sadece prensesi beklemek kaldı geriye 🙄