Merveeecc evet canım sezaryan oldum 4100 grm olmus bebek devlete gidiyordum 3700 dedıler 39+0 da suyun geliyor az az hazırlan gel yaptırcam seni dedı gittim suyun degılmıs dedi ıcıme dert oldu ozele gıttım 39+1 de sezaryanla alın dedim dogumda doktor kız bu kac kılo dedi 😂😂 4100 mus orda ogrendim bıde benı devlete 3800 gecerse sezaryana alırım diyordu 4100 olmus bebek haberim yok beni devlette yatırıp suni verseydı nasıl olurdu bilmiyorum hıc de pısman degılım sezaryan olduma normal dogum gıbı kalktım ben agrı oluyor evet ama Rabbim cıdden guc veriyor ya vallaha bak 😂 1 ay oldu agrım oluyor ama koymuyor yani bebegını dusunıyorsun hep ha bu arada eger sezaryan olursan canım benden sana tavsiye olsun tüm bayıl ben yarım oldum gorum diye anam bi omuz agrısı yasadım dıkıslerimi gozum gormedı sabaha kadar yemedim agrı kesici kalmadı kesmiyor yarım da ya omuza ya basa vururmus benım omuza vurdu 2 gun oturdum be yattım ne kalktım cok kotuydu bana cok dedıler tum ol diye de ben dinlemedim 🤦🏻♀️