Evremo bende de aynı durum var şu an 27’ye giricem hala aynı ayaktayken falan hep sert doktora dedim magnezyum verdi sadece ama bende de işe yaramadı benim suyum da fazla oda gerginlik sertlik yapar dedi bi kaç kere acile de gittim bir şey çıkmadı burada kasılma falan da diyende var çözemedim valla. Benimde arkadaşım benimde hep sertti normal dedi inşallah vakti saatinde sağlıkla gelirler