Mesen hem tatlı hem ekşi bende çok aşeriyordum gebeliğimin ilk haftalarında hep ekşi aşerdim sonra hep tatlı aşerdim halen de tatlıyı daha çok seviyorum.. eğer göğüslerinden birisi daha iri duruyorsa göğüs uçlarında koyulaşma varsa karnın daha öne ve armut yapısına benziyorsa erkek bebiştir. Kafa yapısı daha yassı ve boynu kalın bebişler genelde erkek diye yorumlanır son adet tarihine göre de yorumlayabiliriz bunu 🫠❤️
Mesen