Merhabalar, hacettepe takipliyim. Hacettepede özel dr a gitme durumu varmış. Sekreterlikten ama hangi sekreterlikten almalıyım onu bilmiyorum. Birde örneğin en başından beri hacettepedeyim bir sonraki gidişim nasip olursa 12. haftama denk gelecek. 12. Haftada kabul eder mi beni. Erken mi gitmeliyim?
Destek olabilir misiniz?