Bebisozlem52 yorulmus olabilirsin cnm bende 12.haftamda biraz banyoyu temizlemiştm ertesi gün kahverengi leke oldu doktorumu aradım eve git dinlen dedi 2gün raporluydm işe gitmedim gittk bebegi gördük sıkıntı yoktu cok ayakta kalmıs ya da yorulmusta olabilirsn Tabi benim 1kere gelmişti devam ederse ne anlama gelir bilmiyorm