İyi bir perinatoloji takipli olursanız sorun olacağını sanmıyorum. Kafanıza tabilş takıp canınızı sıkmayın ama umursamaz da olmayın derim. Bebek sağlığı anne karnında başlar öyle değil mi? Anne karnında saptanan bazı durumlarda bebek doğduktan sonra hemen müdahale edilerek geç kalınmamış olunuyor. Çoğu yorumlar bana da öyle dediler, komşuma şöyle dediler, eltim sapa sağlam doğurdu diye yazılıyor da her gebelik ve her bebek kendine özeldir. Çocuklarımızın Allah korusun olumsuz sağlık durumları ile karşı karşıya kaldığımızda bu yorum yapan arkadaşlar yanımızda olmayacak maalesef. Bunları da boş boş sallayan birisi olarak yazdığımı düşünmeyin, ilk gebeliğimi bende 7. Ayında kaybettim ve çok uğraştım nadir bir hastalık ile. Şuan gebeliğimde de doktoruma güvenerek elimden geleni yaptım bekliyorum. Tedbir bizden takdir Allahtan.