muzeyyenkomurkara Yenidoğan bezi ne kadar aldınız boyutu biraz bana küçük geldi de fikir verir misiniz?
Bennureyla muzeyyenkomurkara sleepy 1 numara aldım yenidoğan herhalde iki ay giyer en fazla. Gerçekten küçük 😅 ama büyükte alınmaz kıyafet değil ki bu kollarını bükesin
Churcill muzeyyenkomurkara sleepyse kalıpları biraz dar ınların. Bide bebeğiniz tahmini kaç kilo civarı doğacak o da önemli
mervemurat16 muzeyyenkomurkara ben 1 paket molfix 1 paket sleppy almıştım şimdi 20 günlük 5.ci paketi açtık😄
MelteM2cck muzeyyenkomurkara 1 numara 1 paket aldım 64 lü gerisini hep 2 numara aldım. En çok 2 gidiyor çünkü