Feyzabgg Kızlar 2 gündür çok ayakta kaldım çok hareketliydim,iş yaptım baya yol yürüdüm.2 gündür çok hissetmiyorum tekmeleri,az önce hissettim ama çok sık hissetmiyorum.Yorgunum,bebekte yorgun mu oluyor.Korkuyorum açıkçası çok üzülüyorum
Ozgeee36 Feyzabgg bende aynısını yaşadım yorgun olduğun için hareketi yavaşlamıştır .Yılbaşında Gürcistan’a gittim 3 milyon türkün giriş yaptığı bir kalabalığın arasında 30 bin adım atmışım yürüyecek halim kalmamıştı eve geldiğimde 2.3 gün hissetmedim sadece kıpırtı vardı net değildi doktor dedi yorulduğun için bebekte yorulmuş dedi .
Elfthh Canım üzülme sikintin yoksa hareket iyi bişey hareket ettiğimizde uyuyorlwrmis ondan uykulara da ihtyclari var öyle düşün 😁