Bengum benim de adetime 7 gün kala dün öğrendim hamile olduğumu. Hiç kaset test erken gebelik testi vs yapmadım. Öksürük için dr gittiğimde röntgen istedi çekinmedim gebelik şüphem var dedim. Kanına bakalım dedi betaya da bakalım ilaç kullanmak istemiyorum bilmeden dedim. Baktım kan sonucum 17 çıktı. Sağlık ocağındaki doktorum da daha çok yeni olduğunu söyledi. Hesaba göre bugün 3+3 günlük. Bence direk kan ver varsa çıkıyo zaten kanda