Kızlar 5 haftalık hamileyim. ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri halsizim . hatta hamile olduğumu bilmeden öncede vardı . kızımda hiç böyle olmamıştım. kan değerlerim normal çıktı. ama inanılmaz halsizim . bı depresyon halı falan . tuhafimm . sizlerde boylemiydiniz bu haftalarda . 😔