Kızlar temmuzun başında doğumum var 5 6 takım 1-3 ay uzun kollu hastane çıkışı tarzı takım aldım.Uzun kollu tabi bunlar.Muğlada yaşıyorum yazlıkta 1-3 ay almalı mıyım yoksa direk 3-6 ay yazlık kışlık mı alayım kafam aşırı karışık.Muğlada gayet ekim gibi bile yazlık giyilir havada napsam bilemedim.