Kızlar bana kızmayın ama ben 6 aya kadar beklemedim 4,5 aylıkken bebek muhallebisi yaptım afiyetle yedi oğlum bağırsak sistemi için de problem olmadı çok şükür sonra yavaş yavaş devam ettim 6. Aydan sonra temelli başladım oğlum şuan 1 yaşın da et tavuk çok seviyor özellikle kelle paça koyun kuzu türlerini çok iştahlı bir çocuk maşallah o yüzden 6 ayı beklemeyin ufaktan ufaktan dilinin ucuyla olsun tattırın bence