Seyma50 kesinlikle park yataktan çok memnunum. Şimdi ikinci geliyor. Diğer bebeğime normal yatak yaptıracağız. Yazın şu yeni eve taşındık . üç ay yerde yattığımız için katlayıp bir kenara koymuştuk. Ahşap alanlar, çok yer kapladığı için hep pişman olmuş. Hem park yatak kademeli olduğu içinde büyüyünce alt kademe kullanılıyor. Orda oyun oynuyor. Düşme tehlikesi de olmuyor.