sehrengiz_8 busraltin Akdeniz anemisi de deniyor halk ağzında ben Talasemi taşıyıcısıyım benimde hemogram değerlerim genelde böyle çıkıyor
busraltin sehrengiz_8 cuma sonuç gösterecem 19 haftalık gebeyiö ondan mı böyle cıktı acaba bilmiyorum bakalm