senemeser0 merhaba, 20+5 haftalıkken benim bebeğime de aort damar eksikliği söylendi. Bebek karnımda ölebilirimiş ya da doğarsa doğar doğmaz ameliyatla yapay damar ekleneceği söylendi. Hiç olumlu bir şey söylemediler. Çok korkuttular. Size de aynısı söylenmiş sanırım nasıl bir süreç izlediniz yazabilir misiniz ?