busraltin Kaçıncı defa doktora gittim 19 haftalık olduk sadece birtanesi büyük ihtimalle kız dedi oda net değil 😂
Myrtle busraltin 21 de 3. Muayenede gosterdi detaylida 22de de dogruluguna inandik :). Kiz benimde :)
aslhnkrts9 busraltin ben en netini 27. Hafta da gördüm 😂ama detaylıda kesin belli olmuştu o zamana kadar hep erkek diye biliyorduk süpriz yumurtamız kız çıktı 😬🥰
Serapjjj busraltin devletemi gidiyosunz bende 19 +4 18 ci haftada yüzde 80 kiz dedi doktor detaylıyi bekliyorum
tgbmerve busraltin 😆😆😆😆 ultrasonda iken oksurun bol bol , dönüyor , biz ancak öyle öğrendik yoksa donmuyordu , hep sırtı dönüktü