4,5 yaşında oğlum var biz isteyerek ikinciye hamile kaldık ikiz oldu.Diyorumki iyiki oglumuzu büyütmüşüz.Kendi ihtiyaçlarını karşılayabiliyor.Benim çok halsiz bulantılı geçiyor.Çocuğum küçük olsaydı sefil olmuştu şimdi.Çocuğum kuçuk olsaydı ikiz olmasıda bizi cok zorlardı.O yüzden bence çok erken sizin içinde.Oğlum yarım gün okula gidiyor mesela o bile bi rahatlık.