Coraspirin oksapar kullanıyorum sanırım kan akışı rahat olsun diye doktorlar önlem amaçlı veriyor ama benim bir önceki doğumum erken oldu pıhtılaşmaya yatkınlığım olduğu ortaya cıktı şimdide iğneyle beraber kullanıyorum çok şükür iyiyim sorunum yok belki önlem amaçlı vermiştir sizede