Merhaba canim. Yasadim, ne yasadigini anliyorum. Sakin karindan sivi alma. Fetal dna testi yapa bilirsin ( kan aliniyor ), evet bir az pahali, amma senin icin onemliyse 99,9 dogruluk var. Bunun disinda onu soyleyim ki canin sakin sikma cogu kiside yuksek risk cikiyor amma bebek saglam, ultrasonda doktorun fikri de onemli, her hangi bir supheli bir duruma rastladiniz mi? Ben cok zor donem gecirdim o aralar, cok okudum ama baya ayni durumda olanlar varmis. Yuksek risk cikmasi bi sey demek deil🙏🏻 Karindan sivi alma en son asama, ve cok tehlikeli, dusukle sonuclana bilir. Bebegini o riske sokma.