Elsa57- Kkelebbekk bende de olmuştu kese yanında kanamam oluşmuş progestan kullandım ve plutoron acil git hastaneye başla tedaviye
Kkelebbekk Başlafım banada aynılarını verdiler iğne yaptılar ve şuan çok kanamam var tekrar gidiyorum hayırlısı olsun inşallah
Kkelebbekk Benimki artık norma adet kanı oldu yatıcaksın dedi riskli dedi bakalım hayırlısı olsun hakkımızda kesenin etrafında kanamam var