Selam kızlar ben normalde aylık rutin kontrollerime gidiyorum 32+4 oldum doktorum bi sonraki kontrolü yine bi ay sonrasına verdi yani 36 haftalıkken gideceğim normal mi daha az olması gerekmiyor mu takip haftası nst ye de bağlanmadım bu süreç hamilelik gidişâtına göre mi belirleniyor ?