Guler92__ Bugün nstde bebeğin kalp atış hızı 180lerse çıktı doktor korktu ben de tabi sıkıntılı dedi böyle çıkan var mı ben heyecanlanmıştım sanırım ondan olmuş ikincisinde 150 160 çıktı Allah’tan düştü kaç çıkması lazım sizce
Churcill Guler92__ ben de yaşadım bi kaç kez o durumu en fazla 160 olması gerekiyomuş sanırım ben de panik olmuştum ona bağladım ama bi kaç kişi onunla ilgisi yok dedi. Bi sorun çıkmadı şükür tekrarlamadı da. Nst deyken bol bol derin nefes alıp verdim rahat olmak gerekiyo ebe çekerken şalımın boyun kısmını falan gevşettirmişti nefes al demişti bebeğe oksijen gitmesi için
Guler92__ mombarbie_ hareketini bile hissedemedim sanırım benim heyecan yapmamdan kaynaklı çok şükür ikinciisnde düştü
Evhamlikurabiyeanne Kizimin dogana kadar her nst de 170 180 deydi doktor hic hizli demedi güzel dedi hizli mi oluyormus 180 ?
Guler92__ Evhamlikurabiyeanne evet yaa 160 olması lazımmis en fazla 180 çok fazla dedi hiç düşmeden 180lerde durdu hep
Guler92__ Churcill bana da işte serum taktılar sakinleştirici öyle düştü artık biraz yoksa sıkıntı dedi doktor