Zehrabicer Kızlar merhaba☺38+4 teyiz bugun ada çayı aldım kullanıp doğumu baslayan var mı acaba doktorunuz öneriyor mu?
LamiyaCetinkaya Zehrabicer 37. haftadan beri her gün 2-3 kupa içiyorum, ilk aldığımda aktar bile aman hamilesiniz zararlı filan dedi, birkaç gün sonra da nişan geldi ama 38+6 haftalık olduk, düzensiz sancılar dışında gelen giden yok henüz
Kucukanne26 Evet sabah öğle akşam 1 er kupa şeklinde içebilirsiniz doğumu hızlandırıyor bende 37 olucam 3 bardak içiyorum günde
Kucukanne26 reyhanh doktorların çoğu 1 kupa diyorlar ama yazanlar da olmuş 2-3 kupa içen çok var bende öyle yapıyorum zaten poşet çay olduğu için aktardan alınan otlar kadar etkisi yoktur diye düşünüyorum okumuştum da
Tatar59 Ben doktora sordum bugün ne istersen iç dedi. Faydası olur falan demedi yani çok bı etkisi olduğunu düşünmüyor gibi geldi bana. Ama ben başladım iki gündür. İnşallah fayda eder.