gamzeesl genel ve spinal oldum kesinlikle genel anestezi daha avantajlı, spinal 4 5 ay sonra kalıcı bel ağrısı bıraktı bende,3 sene oldu hala ayakta 10 dk durmamda bile belim mahvediyor. Bide ben panik bir insanım her yerde uyuşukluk oluyo hiçbir şey hissetmiyosun dediler o gazla girdim acı olmasa da her hareketlerini hissettim ve aşırı panik oldum , basınç vardı kafamın içinde sakinleştirici verdiler. Bilmiyorum genel anestezi de tek zor kısım uyanırken ciddi ağrı oluyo ona da hemen ağrı kesiciler ile müdahale ediliyor. Ben bu doğumda ilk doğum gibi genel anestezi isticem ayık kalmak bana göre değildi, panik ,korku, kendimi kontrol edemedim , kişiden kişiye değişir bu kısım ama kalıcı bel bacak veya baş ağrısı genelde oluyo spinalde dr um öyle demişti .