33+4 gunluk hamileyim sabahtan beri ağrıdan ölüyorum. Gogus kafesimi sıkıştiriyorlar sanki. EKG çektik bir şey çıkmadı NST’ de de bir şey çıkmadı bu durumu yaşayan var mı acaba ? Sırtıma da vuruyor ağrılar. Artık hamilelik hastalıklarından usandım gerçekten Allah yardımcımız olsun