Kızlar merhaba doktorum daha önce iki tane ameliyat geçirdiğim için sezeryan olmamı hiç istemedi zorunlu olmadıkça yapmayalım dedi.. hep normal bekledik başta geliş pozisyonunds ama maalesef kafa çapı hep önden gitti 100 mm geçerse sezeryan olman lazım normalde kanala yerleşmesi zor olur demişti oda geçti dün kontrolümde iki üç defa ölçtü ve canı sıkıldı istemedik ama sezeryana doğru gidiyor cumaya kadar bekleyelim aç gel cuma alırım dedi.. böyle bir durum yaşayan var mı?