Kızlar merhaba 26 haftalık gebeyim. 2 ay önce falan başlamıştı bu kramplar o yüzden magnezyum takviyesi kullanıyorum ama şimdi yine başladı magnezyum kullanmama rağmen gece yine oluyor sürekli tetikte olduğum için uyuyamıyorumm:( bir de çalıştığım için çok zorlanıyorum. Var mı bir önerisi olan ya?