Kızlar 16 haftalık hamileyim ve daha şimdiden doğum korkusu aldı beni. İğne ve hastane fobim var ne yapacağımı bilmiyorum düşündükçe içim bi fena oluyor. Yapamayacakmışım gibi geliyor sanki imkansız gibi bana bişey olur herhalde panikten diyorum o kadar korkuyorum😢 benim gibi olan var mı acaba aranızda ? Ya da benim gibi olup doğum yapmış anne var mı biraz dertleşsek kendimi daha iyi hissederim sanırım 🥹🥺