Colakmelike ben normal zamanda bile doğru düzgün kalp atisini dinleyemedm ki ,aciline gittiğimde oldu iki üç ayri hastaneye de gittiğim oldu,makineleri ses vermiyor diyorlar. En net ve doğru düzgün sesi sağlık ocağında kontrollerde duydum 😂 neyse ki kızım sağlıklı da en önemlisi o, ama gerçekten alttan muayene kısmı beni geriyor ilk haftalarda öyle bakmislardi iki kere canım acımıştı 🤦biz nst’lere 30.haftada başlıyoruz bakalm neler olacak