Sevincrah Merhaba, Malatya’daki üniversite hastanesi Turgut Özal Tıp Merkezi’ymiş. Oraya giden yada orada doğum yapan var mı? Koşulları nasıl? Devlet hastanesi mi daha iyi olur acaba emin olamadım
Altunkaya_44 Sevincrah Orda kimseyi yanına almiyolar arkadaşım doğum yaptı zaten riskli bişi olunca özel hastanede ,devlet Hastanesi’de hemen araştırmaya gönderiyo yani Malatya araştırma hastanesi iyi ama riskli gebeliklerle ilgileniyolar die biliyorum,arkadaşım gebelik zehirlenmesi yaşadığı için ordaydi
Ebrukbra Merhaba. Araştırmada yanınıza kimseyi almıyorlar. Bir bayan sezeryan olacaktı asistanlar doğumu yaptı bence orda doğum yapmayın. Ben 5 gün önce Battalgazide doğum yaptım özel hastane gibiydi harika doktorlar ebe hemşireler var tertemiz orayı tavsiye ederim
Esraydnn Ebrukbra canım Battalgazi’de yanına kimseyi alıyorlar mı peki? Hem muayene hem de doğum esnasında?
Sunamalatya Ebrukbra merhaba Battalgazi de normal doğum mu yaptınız kesi yada dikiş atıldı mı tavsiye eder misiniz
Sevincrah Altunkaya_44 Teşekkür ederim. Bulunduğum ilçe Gürün, burada doğum yapılıyormuş. En yakın yer aslında Darende ama garanti olsun diye büyük hastane düşünüyorum. Sivas merkezi de düşündüm ama oradaki araştırma için de forumda olumsuz yazılar gördüm emin olamadım
Ebrukbra Esraydnn tabi ben doğumhaneye girdim ebeler yanında bir yakını olsun dediler kız kardeşimi aldılar hep yanimdaydı. Sonra annem eşimde kısa süreligine geldi geri cikardilar yanına birini alıyorlar .
Esraydnn Ebrukbra buna da çok sevindim ya, devlet hastanesinde bu konudan dolayı endişem vardı yalnızca, böyle olması çok iyiymiş ☺️
Seherr44 Doktor öneriniz var mı malatyada dediğiniz hastane Malatya eğitim ve araştırma hastanesi kadın doğum mu
Esraydnn Seherr44 ben denemedim ama Battalgazi’de Leyla beyturu öneriyorlar, üniversite hastanesinde rauf hoca ve Ercan Yılmaz, eğitim araştırmada Serdar hoca, Halil İbrahim İbrahim akman, engin yıldırım. Benim duyduklarım ve önerilen doktorlar bunlar
hcr2544 Araştırmada sezeryan olanınız var mı odalar felan nasıl acaba Ercan hocaya gittim haftaya nasipse doğumum olacak
hcr2544 Glsrnergl bir sorun mu vardı sezeryan oldunuz yani devrelrt istwge bagli yapmıyor sanırım onun için sordum