Anneolmahayali1 Kızlar doktorum gel vajinal ultrason ile keseye bakalım dedi ben istemiyorum ama bir riski varmı yaptiran varmı
ikiprensannesi53 Anneolmahayali1 suan kaç haftaliksin genelde 6 haftaya kadar kese görünüyor eğer tedirgin oluyorsan yaptırma zamanını bekle zaten ultrasonda belli olcak
Merviiss Anneolmahayali1 bugün yaptirdim neden istemediniz içine girmiyor ki girisinden üstten bakıyor
Anneolmahayali1 ikiprensannesi53 4 olarak gözüküyor şuan beta degerim 2 gün önce 1037 idi bugün 1300 lerde çıkmış bu son 2 günlük azmi sizce sırasıyla 171. 372. 1037. 1300 sonuncusu az mı artti anlamıyorum da çok
Kubishcan Tedirgin olacak bir durum yokki vajinal ultrasonda.. Sonuçta aktif olarak ilişkiye giriyoruz hepimiz.. Saniyelik. Ben vajinal ultrasonda görmüştüm ilk keseyi en azından d8s gebelik olmadığını felan onaylamıştk.
ikiprensannesi53 Anneolmahayali1 güzel artmış ama 4 hafta zaten kese için çok erken vajinal bakilsada görünmez siz bekleyin biraz daha
1sadeturkahvesii Anneolmahayali1 bi riski olsa doktor zaten yapmaz bu işlemi en çok güveneceğiniz kişi doktorunuz olmalı bence. bende keseyi vajinal ultrason ile gördüm ilk kalp atışını bile o şekilde duydum
yeschef-13 Anneolmahayali1 Kalp atışı alınana kadar en sağlıklısı vajinal ultrasondur ve gebelik boyunca vajinal ultrason gerekli zamanları oluyor kanama olurda plasenta ayrılmazsa rahim ölçüsü gerekirse enfeksiyon olursaa ya da detaylı ultrasonda bebeğin pozisyonunu uygun değilse vs vs o yüzden korkulacak ya da riskli bir durum değildir vajinal ultrason lütfen sizde çekinmeyin doktorunuzla paylaşın düşüncenizi sizi aydınlatacaktır 💐
Xmom Anneolmahayali1 baslarda neredeyse her gittiğimde vajinal baktılar. Karından kese gözüküyor bebek yok dediler vajinalde gördüler oradan daha rahat görünüyor yine sizin tercihiniz🙂
Melekabdullah Anneolmahayali1 bende ikizlere hakileyim birinin kalp atisini vajinal duyduk bence bi sakincasi yoktur
ikizmom94 Ben de ikiz hamileyim keseyi de kalp atışını da vajinal gördük daha sonra servikal kisalik oldu 2 haftada bir mecbur vajinal ultrasonla bakıldı korkmayın doktorunuza güvenin Allahım korur hiç birsey olmaz 🌸
Suhiss Anneolmahayali1 neden istemiyosunuz korkacak bisey yok aksine tam goruntu cikiyor vajinalde. Bu kadar buyutmeyin vajinal muayene olayini öcü degil. Acimiyor bile
nazel123 Merhaba benimkine de alttan muayene ile baktılar keseye bir sıkıntı olmadı şükür doktorum dış gebelik vs olursa Allah korusun tüplerini kaydedebilirsin dedi ondan hemen baktırdım yoksa aklıma takılırdı genelde beta hcg 2000üzerinde görünüyor sanırım