Gozdeeuslu1 gittiğim hastanenin bir uygulaması var orayı indirdim orda epikriz yazan yere girdim cins erkek yazıyor 😅 kızlarımı da aynı hastanede doğum yapmıştım onlara da baktım orda cins kız yazıyor 😅 küçük kızımda ikili taramada bize daha net değil kıza benziyor demişti epikrize kız yazmış bakma şansınız varsa bir bakın