Hilallf 37+1 dün kontrolde sancım çıkmamıştı bugün belime bi ağrı vuruyor daha cok rahimlerime doğru adet sancısı gibi ağrım var gr gitmelimiyim yoksa normalmi korkulacak bişey varmı? Doğumum 38+6 olacak
Busraakay_26 Hilallf süresi 10 dakika da bir ise kendi sancınız eğer normal doğum istemiyorsanız gidin
ahsenka Hilallf anormal bir durum yoksa gitme . Suyun geldiyse mesela hemen git. Diğer türlü sancın gelirse ayırt edersin gittikçe şiddetleniyor . Ilık bir duş almanı öneririm sancın artarsa . Açılmayı kolaylaştırır
Tatar59 Hemen gitmene gerek yok bence. Ağrıyı gözlemle. Belli süre aralığı ile mi geliyor yoksa kalıcı bir ağrı mi? Ne kadar sürüyor gelince?