Ecrnsuos genel anestezi oldum. Spinale göre dezavantajı uyuşukluk olmadığından tüm acıyı uyanır uyanmaz hissetmek ama o da ağrı kesicilerle hafifliyor. Spinale göre artısı baş ağrısı yaşamıyorsun, uyuşuk olmadığından ödem problemin olmuyor ayağa daha rahat kalkıyorsun. Çekiştitmede acı değil ama orda elleri fana hissedersin korkma o yüzden. Ama hissedince panik yaparım diyorsan genel anestezi ol.