Ozge1008 doktorumda doç doktor yani işini iyi yapan biri , ama ne biliyim herkesde öylemi merak ettim , en son gittiğimde 14 haftalıktım 2 hafta sonra rahat ediceksin artık dedi belki o zamanda bi tahlil yapar , bide istediği tahliller cok ayrıntılı oluyor, sağlık ocagında hepsi yapılmıyo , illaki yine bi hastaneye gitmem gerekiyo , gittiğimde sorarım artık