Seymaalp Kizlar, bugun kan testimi verdim 4 haftalik gebeymisim. Ama ultrasonda kese falan hic bisi goremedi doktor. Boyle durum yasayan var mi? Daha erken oldugu icinmi goremedik bi korktum da 😔
Bulutabioluyor Seymaalp haftana değil beyana bakar ilk zamanlar betaniz kacdi ve 2°gune bir artıyor mu en az 5000 olunca kese oluşmuş oluyor çünkü oda çok büyük bir kese olmuyor 5haftalikken. Yavaş yavaş belirmeye basliyor
Kedi38 Seymaalp biz 6+4 iken bebek gözükürmus biz sadece keseyi görmüştuk. Bidaha 8+6 iken gittim o zamsn bebegi de görmüştuk. Yani bebegin gözükme zamaninda görmemiştik hiç takma herkesin aynı ilerlemiuor benimki ultrasonda hep 4 gün geride geliyor ama bu gelişim geriliği değilmiş. Gözükmesi gereken zamanda 2 hafta geçerse o zaman tedirgin olunur rahat ol sen
Aysegulkarasu1 Daha çok erken bende 5.6 ama gitmedim sağlık ocağındaki doktorum7 haftalık git kalp atısınıda duyarsın dedi bekliyorum
Minikkalp04 Bende 6 haftalık hamileyim keseyi gördük bebeği göremedik 1 hafta sonra tekrar gel dedi bekliyorum
Seda344 Çok erken gitmişsin doktora. Bence sorunun yoksa 2 hafta sonra git. Çok ultrasona girme iyi değil bebeğe.
Seymaalp Eminexxx yok canim gecen hafta carsamba gittim bakti goremedi sonra 14 subatta 232 16 subatta 405 19 subatta 1015 beta degeri takip ettik cuma gunu cagirdi ultrasona ama cok olumsuz konusuyor doktor kese gormemiz lazim goremezsek risk falan diyor yukselmen sinirda begenmedim diyor gunlerdir yerde miyim goktemiyim bilmiyorum valla . Nasibi varsa kalir benle tabide ultrasonda gormedi degerlerimi begenmedi bende bilmiyorum ne dusunecegimi hakkini helal et biraz uzun oldu ama icimi döktüm
Seymaalp Bulutabioluyor 14 subatta 232 ilkt beta sonra 14 subat 405 19 subat 1015 canim bidahada vermedim kan ultrasonda bakmadik ama yukselmemi begenmedi doktor cuma cagirdi kese goremezsek riskli detaylari o zaman konusuruz dedi korkuyorum bende ama gorcez bakalim
Eminexxx Seymaalp benimki de 14 Şubat’ta 91.03 16 Şubat’ta 334 20 Şubat’ta 1622 oldu yani bence seninki de iyidir canım inşallah her şey istediğin gibi olur
Nese3760 Seymaalp hiç korkma olumsuz bir şey olsa dahi bu haftalarda sağlıksız olanlar gidiyor yada tutanamiuor ilerleyen haftalarda da sorun olsa da daha çok kendini yiyip bitiriyorsun ve bu defa başka carende kalmiuor Allah yardımcın olsun inşallah
Bulutabioluyor Seymaalp beyan biraz yavaş ilerlemiş aslında. Ondan gorunmemis olablir canım daha çok erken anladgm kadaryla
Seymaalp Eminexxx yarin bi tekrar kan vereyim bende icim rahat eder yukselis gorursem cuma gunune hazirlikli olurum 😀
Seymaalp Nese3760 amin insallah tesekkur ederim hepimizin saglikli bebisleri olsun gelsin dunyaya insallah
Seymaalp Bulutabioluyor ben adetimden 4gun once doktora gittim canim adet gunum cumartesiydi aslinda suan adetim geceli 4 gun olmus oluyor yani daha oldukca kucuk ultrasonda ondan gorunmedi buyuk ihtimal gecen hafta ama beta artislarimi da doktor begenmedigi icin stres oldum bende bakalim hayirlisi