Kucukanne26 aynı haftada olup aynı şeyleri yaşamamıza sevineyim mi üzüleyim mi bilemedim ama korkma ya ben pazartesi günü gittim hastaneye normal artık bunlar yavaş yavaş doğuma hazırlık yapıyor bebek demişti. Hele vajinadaki baskı ve ağrı bazen o kadar zorluyor ki sadece yatasım geliyor sanki 9 ay yatmamışım gibi😁