morpaqatya9 Merhaba arkadaşlar siz hamileyi takip etmek için sadece bir tane mi uygulama kullanıyorsunuz yoksa birkaç tane mi çünkü ben bir şey fark ettim hepsi farklı bilgiler veriyor siz ne düşünüyorsunuz?
Yildiz_20 morpaqatya9 ben bide gün gün gebelik takibi kulanıyorum onda doğum vaktinde yazıyor bunda yazmıyor diye yüklemişdim
morpaqatya9 Yildiz_20 aynen onu ben de indirdim hem orada daha fazla bilgi veriyor ama buranın arayüzü güzel