Ozlmkl Betam 1734 çıktı doktor karından baktı ama kese gözükmedi adet tarıhım 5 Ocak bu tarihte olup gören var mı acaba
Mltmbrz Ozlmkl beta değerin düşük canım geç döllenme olabilir en az 3000 olması lazım karından kesenin gözükmesi için stres yapma bence 🥰
Kubrasdf Benimde 1500 lerdeyken karında gözükmemişti canım alttan muaneye de gözükmüştü daha kese yemi oluşmaya başladığından karından hemen gözükmeyenilir 🌸
Aysegulkarasu1 Benımde adetim son günü 5 ocak beta 6.200 çıktı Bende gitmesim doktora kese için 7 haftayı bekliyorum
Ozlmkl Aysegulkarasu1 ben mecburi gıtmem gerekıyordu kan sulandırıcı iğne başladı doktorum ondan gıttım bi umut görürüz sandım ama gorunmedı ilk betanız kaçtı