1234Esra 25+0 günlük hamileyim ve kızım 967 gr. Doktorum iri olduğunu söyledi 2 hafta önden gidiyormuş korkuyorum bir problem olur mi sizce??
Babyboymom 1234Esra Doktorun problem yok dediyse yoktur ama bence ikinci bir doktora da görünmede fayda var ben ilk bebeğimi tek doktora gösterdiğim için pişmanım herhalde en büyük pişmanlığım o oldu. Şimdi 2-3 doktora birden gidiyorum birbirlerinin hatalarını görüyorlar ve daha iyi oluyor herşey.
1234Esra Doktorum şeker yüklemesi yaptırdı bugün yaptırdım yüklemeyi ama doktoruma gösteremedim şeker olabileceğini düşündü ama bilemiyorum canım 😣😣
Miniminilina Benim 25+3 830 gr dı.arada az bir gr farkı var.çok iri degil korkma.tabiki her bebekte kilo farkı ,genetik farklılıklarla olacaktır
1234Esra Canım ben kilolu hamile kaldım herkes benim çok çikolata yememe bağladılar bu durumu kafam çok karıştı sağdan soldan duyduğum kadarıyla 4.5 kilo doğan ve sağlıklı olan bebekler bile varmış inşallah bi sorun çıkmaz