20+3 deyim tetanoz aşısı oldum bugün burda ve bazı arkadaşlarımdan dolayı aşırı korkmuştum çünkü kötü süreçler okudum ve şahit oldum. Evet ağrısız diyemem ağrı ve kasılmalar oluyor ama çokta abartmamak mı lazım ya da çok mu erken konuşuyorum acaba saat ilerledikçe mi daha ağırlaşıyor ağrısı ??