İlk haftalarda doktor çok uzun süre dinletmiyor zaten 2-3 saniye dinletti bize doktorumuz. Tekrar duyabilir miyiz dediğimde bir sonraki randevu da bakalım tekrar ısı vermeyelim bebeğe dedi. Ama çok sakıncalı bir şey olsa doktorlar dinletmez. Endişelenmeyin bence