Mommy15 Bugün itibariyle 34. Haftaya merhaba dedik🥰 Bebiş doğdu butonu geldi, az kaldı çok heyecanlıyım 🙈🥰 Aynı hafta olduğumuz var mı? Sizler kaçıncı haftalarınızdasınız Anniş adayları nasıl gidiyor?❤️
Mervs Mommy15 34+3 olduk bizde çok heycanlı o butonu görünce dogumun yaklaştıgını bi kere daha anladım😍
Minaeyll Frkbsr yarın tam 34 haftalik oluyorum. Bu güne kadar bir dk bile yerinde durmayan oğlum şu 2 gündür sakinlesti resmen hareketleri takip ediyorum sıkıntı yok ama eskisi kadar çok hareketli değil cuma günü kontrolumuz var bakalım hersey yolundadır inşallah
Mommy15 @Frkbsr hayır aksine bu hafta hareketleri fazla arttı. Özellikle geceleri uyumamı bile etkiliyor
Frkbsr Mommy15 hahaha benim oğlum biraz tembel galiba bur sıkıntı olmadığını söyledi doktor ama hareket etmeyi sevmiyor 😂😂😂
Sumeyye42 Bizde 32+6 olduk 🥹 bende de biraz hareketleri yavaşladı sanki yeri daraldıgıdann dolayı mı bilmiyorum miğde bulantılarım tekrar başladı başa dönüyoruz galiba 😃
Sumeyye42 Mommy15 kaç hafta da bir kontrole gidiyorsunuz doktorum bana 4 hafta sonra gel dedi ama ben 32 hafta itibaren 2 hafta da bir kontrole gidilir diye duymuştum ama ben 36 da gitcem uzun bir süre değil mi sizce
Ayseumut Sumeyye42 bnde 34 üm suan 32 haftada 2 haftada bir gel dedı devlete gıdıyorum bırde özelde degıl
Mommy15 @Sumeyye42 ben en başından beri 2 haftada bir gidiyorum. Ama dediğiniz gibi süre çok fazla gibi geldi banada. Hatta beni doktorum artık 10 güne bir çağırıyor
Sumeyye42 Ayseumut bizimki özel herşey yolunda gittiği için mi 36 hafta olunca gel dedi ki yani artık öyle düşünüyorum anlamadım ben de bişey
Sumeyye42 Merveeemsiii benim doktor da mı bir sıkıntı var kime sorsam aynı şeyi söylüyor napacam peki beklemelimiyim 👀
Merveeemsiii Sumeyye42 ama özele gidiyordum mesela 32 de muayane etti bir seferli muayanemi 4 hafta sonra çağırmıştı özeldeki doktorumda relaxtı bakma ben doğum için şehir değiştirdim Burdaki devletteki her hafta cagırıyo