seyma281015
Daha çok yeni bir hamileliğim var arkadaşlar. Dün doktora gittiğimde keseyi gördü ve sağ tarafında 4 cm lik bir kist olduğunu söyledi. Hamilelik ilerledikçe kaybolur dedi ama içim de hiç rahat etmedi açıkçası bu kisti duyan yaşayan oldu mu acaba ??