Aysnr11 Kızlar eşim Philips aventin emziğini almış 6-18 aylık olanını 0-6 olanı da yokmuş geri iade etmesini istemedim. Nasıl değerlendirebilirim sizce ? 0-6 olanı da alayım mı ?
Aymirac Aysnr11 benimde başıma aynısı geldi yanlısımla 6 18 almısım iade etmedim 0 6 ayını gittim aldım sonra diğerini vakti gelince kullandım 😂
Rbytkn Aysnr11 6-18 kalsın sonra kullanırsiniz ama 0-6 almalısınız çünkü bebek tutamaz onu, kaldı ki zaten emzik tutmak için zorlanıyor çoğu o yüzden yaşına göre almak lazım
MorKelebek54 Aysnr11 bence degistirme en azindan stoklamis gibi bisi yapmis olursun direk 0 6 ay olani al ekstra olarak sonradan 6 18 aya gecersen evinde bulundurmus olursun
MorKelebek54 Aysnr11 bence kuzum. Bende oyle yaliyorum 1 yasina kadar giyebilcegi kazim olcagi seyleri aliyorum valla hersey her saniye artabilcek zamandayiz riske atmamak en iyisi ☺️☺️
Anneoluyorumm00 Aysnr11 bunu al sende kalsın zamanı gelince veririsin 0.6 ay al ilk başta onu kullanırsın canım ikiside kullanılıyor zaten