Moonfaced merhaba, ben gidiyorum. Birinci hastanesindeyken randevu almıştım ama beykent üniversitesi hastanesine geçti. Şuan orada devam ediyorum, memnunum. Güler yüzlü tatlı dilli anlayışlı bir doktor. İnşaallah doğumumda sayesinde güzel ve rahat geçer