Selinmoon Merhaba :) 20+3 haftalık olduk , bebeğim çok hareketli bazen hiç durmuyor . Benim gibi olan var mı ? Korkmuyorum desem yalan olur. Doktor kontrolüm haftaya pazartesi o zaman soracağım doktora da .
mombarbie_ Selinmoon yaramaz olacaktır sadece 38+2 yiz yeri daraldı ama aktif Bi şekilde devam ediyor hala 😅 Benim ki kız korkmuyor değilim evde nasıl baş edeceğim diye 🙃
Cerenglr Selinmoon ay ne güzel hissediyorsun işte maşallah fazla hareketli olacak sanırım 🥰😅 aynı zamandayız seninle benimki sadece geceleri belli ediyor kendini o da kısa kısa fazla uykucu 😅😅
annelik_4 Selinmoon benimde öyle bazen çok hareketli bazen hareketsiz dün doktora sordum çoğunlukla uyuyordur oyuzden hareketsiz oluyor bazen dedi geçen sağlık ocağında ebe kalp sesini dinleyckti dinleyemedi maç oynuyor içerde dedi 😂😂ama farkediyorum gün içerisinde çok hareket ettiğimde ondan ses seda çıkmıyor yoruluyo mu ne😃24+1🐣
byzaa_42 Selinmoon aynı günlerimize felanda ama ben daha yeni hissetmeye basladım banada cok hareketsiz geliyor ogluşum keske bende hissede bilsem 😄
Merveee1996 Bence korkmanıza gerek yok hareket etmesi iyi bişey 🥰 yinede endişe ediyosanız sorun tabi doktorunuza
Selinmoon Merveee1996 teşekkür ederim. Anne olmak çok zor 🤦🏻♀️ her şeyden nem kapıyoruz 😂 diyorum acaba bir şeyi mi var durmuyor 😂 Allahım yaaaa
Merveee1996 Selinmoon rica ederim evet anne olunca öyle oluyo biz daha 12+ 2 yiz daha çok var bizim hareket etmesine 😍😂
11-11 Selinmoon 27. Haftamda aşırı hareketliydi gece gündüz durmuyordu doktoruma söyledim 28. Haftamda doktor biz hareketsiz bebekten korkarız maşallah hareketli olması çok güzel demişti
Hazall23 Selinmoon 24 haftadayız bizde. Ama 16. Haftadan beri hareket saatlerini biliyorum. Bazen o saatin dışına çıkıyor tabi yediklerime göre. 🥰
Selinmoon mombarbie_ yaa 😍 benim de kız 🎀 sözde bu haftalarda bebek çok uyuyor diyorlardı ondan endişelendim 😂 canım yaramaz kızım . İlerleyen zamanları merak ediyorum 😂
mercimekkoftesi1 Bnm kızlarımda karnımda baya hareketliydiler, hatta biri kordonu koluna ve bacağına, diğeride boynuna dolamıştı 😄 çok şükğr sağlıkla doğdular ama evin içi tımarhane gibi 😅 sağolsun kızlarım içerdekinden 10 kat daha hareketliler 💆🏻♀️
Selinmoon mercimekkoftesi1 ayy o kordon dolaşmasından korkarım Allahım korusun 🤲 ahaa doğduktan sonra ben pert o zaman 😍😂😂
Selinmoon Cerenglr önceden benim de saat 23:00’dan sonra başlıyordu şimdi maşallah durmuyor 😂 uyusun gelişsin istiyorum 😂 bu seferde hareket etmezse korkacağım , o kadar alıştım 😂
Cerenglr Selinmoon hiç endişe etme iyidir annesi ☺️ pozitif düşünelim lütfen her zaman hormonlar zaten yeterince yıpratıyor bu süreçte 😅
Selinmoon annelik_4 oyy maşallah 🧿 onlarda bizim elimizde ne yapacağını şaşırdılar 😂 hareketsiz olsa da endişe ediyoruz 🥰
Selinmoon Hazall23 Ben ilk 18. haftaya girdiğimizde hissetmiştim , Tabi belli belirsizdi . Ama 20. haftaya girince gece gündüz maşallahı var kızımın 😂