Mstfmom geçen gün gittim birçoğuna baktım dyson dahil ona en yakın çekişi LG ve samsungda buldum. Ama LG iyi başlayıp gücü hemen düşer mi diye korkutuyor. Bir de birçoğu başlık olarak çok kısır. Bana koltukla yer ayrı olsun yeter. Boschun gücü hiç yok. Philipsi aşırı yerdiler. Elektrolux anlattılar bol başlıklı 16k silme aparatı da var ayrıca satılıyor 2000 miydi öyle bi fiyata. Beğendiğim 3 marka elektrolux, LG ve Samsung oldu. Onun dışında bekoya baktım, karchera baktım o da iyiydi bak hem o ışıklı da. Bir iki tane daha vardı da unuttum ya🙄